FAQ
Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig. .
Beklager, men når du først har afgivet din ordre, kan vi ikke lave ændringer i den.
Venligst kontakt din salgsrepræsentant, som vi hjælpe dig med at bestille prøver.
Du kan være forvisset om, at det er sikkert at handle med Kao. Vi opfylder databeskyttelsesloven, og vi er opmærksomme på at opbevare dine oplysninger sikkert. For yderligere information, bedes du gå til Fortrolighedspolitikken.
Vi overholder fuldt ud databeskyttelsesforordningen og bestræber os på at opbevare dine oplysninger sikkert. Hvis du ønsker flere oplysninger, bedes du klikke på Fortrolighedspolitikken, nederst på hjemmesiden.
Dine nuværende betingelser gælder også for Kao Salon Partner online bestillinger. Hvis du har spørgsmål til dine betingelser, bedes du kontakte din salgsrepræsentant. Brugerbetingelser for Kao Salon Partner kan ses nederst på siden.
Så snart vi har afsendt din ordre, vil du modtage en mail fra os med en ordrebekræftelse samt vejledning i, hvordan du kan følge leveringen af dine varer.
Gå til "Min konto" og vælg "Skift password" for at ændre password. Venligst kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål.
Se venligst vores Fortrolighedspolitik, nederst på siden.
Kao Salon Partner er en kundeservice portal, der tilbyder dig alt, du behøver på ét sted fra online bestillinger til marketing & education support, som gør dit liv nemmere og støtter dig i din daglige forretning.
Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig
Din konto viser alle tidligere ordrer afgivet i Kao Salon Partner webshop og status på disse. Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du skal bruge, kan du klikke på "Besked" og kontakte kundeservice eller din salgsrepræsentant.
We can't deliver the below products because of customs restrictions within certain countries where they are seen as hazardous because of their alcohol content:
- Room sprays
- Deodorants/body sprays
- Andorra
- Austria
- Belgium
- Canada
- Czech Republic
Yes! You may use multiple credit cards to complete your purchase.
Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.
Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.
Ja. Du kan få adgang til Kao Salon Partner fra en mobil enhed ved at bruge en standard internet browser.
Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig.
I "Din konto" kan du nemt holde øje med alle dine Kao Salon Partner ordrer. Når du er logget ind, går du til Min Konto -> Ordrehistorik. Her kan du se, om din ordre er ved at blive behandlet (lastbil-ikon) eller afsendt (klik på "flueben-ikonet, og du kan se flere ordredetaljer). Du modtager en ordrebekræftelse på mail og senere en mail med besked om afsendelse.
Venligst kontakt kundeservice og oplys dit ordrenummer. Vi hjælper gerne med mulige løsninger.
Vi ønsker, at du kan se alle produkter og giver dig mulighed for at få besked, når et ønsket produkt er på lager igen. Klik venligst på "Giv besked", og du vil få besked, når produktet er på lager igen.
Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig.
Det er nemt at afgive en ordre hos Kao. Log ind og se vores sortiment. Når du har fundet det produkt, du ønsker, lægger du det i kurven ved at klikke på det lille ikon med indkøbskurven. Du kan enten fortsætte med at shoppe eller klikke på indkøbskurven i øverste højre hjørne, hvis du er færdig med at shoppe.
Yes, we are happy to help you place your order. Please contact Customer Service for assistance.
Unfortuanely no customer is allowed to place an order to a different address.
Betalingsmuligheder er knyttet til dine betalingsbetingelser. Kontakt venligst kundeservice, hvis du har spørgsmål til dine betalingsmuligheder.
Din konto viser alle tidligere ordrer afgivet i Kao Salon Partner webshop og status på disse. Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du skal bruge, kan du klikke på "Besked" og kontakte kundeservice eller din salgsrepræsentant.
Nej, du kan kun afgive en ordre til "leveringsadressen", der er tilknyttet din konto.
Du kan bede om deaktivering af din konto i “Min konto”. Gå dertil og klik på linket “Deaktiver konto” i kontooversigten. Du kan tilføje alle relevante detaljer, der er nødvendige for deaktiveringen. Efter afsendelse vil din anmodning gå til Kundeservice, og vi vil tage kontakt for at bekræfte deaktiveringen eller informere om næste trin.