text.skipToContent text.skipToNavigation

FAQ

Er mine oplysninger sikre, når jeg opretter en konto?

Vi overholder fuldt ud databeskyttelsesforordningen og bestræber os på at opbevare dine oplysninger sikkert. Hvis du ønsker flere oplysninger, bedes du klikke på Fortrolighedspolitikken, nederst på hjemmesiden.

Hvordan ændrer jeg i mine kontooplysninger (f.eks. password / adresse)?
Du kan ændre dit password eller anmode om ændring af din adresse ved at logge ind, gå til "Min konto" og vælge det punkt på menuen, du ønsker at ændre. Hvis du ønsker at ændre din adresse, sendes din anmodning til kundeservice, som vil foretage og bekræfte ændringen. Bemærk: Ændringer vil være gældende for fremtidige ordrer.
Gælder mine nuværende betingelser i Kao Salon Partner?

Dine nuværende betingelser gælder også for Kao Salon Partner online bestillinger. Hvis du har spørgsmål til dine betingelser, bedes du kontakte din salgsrepræsentant. Brugerbetingelser for Kao Salon Partner kan ses nederst på siden.

Hvordan til- eller afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

For at opdatere status bedes du logge ind, gå til "Min konto" og vælg "Nyhedsbrev". Her kan du enten til- eller afmelde dig nyhedsbrevet.

Har jeg adgang til hjemmesiden fra min mobiltelefon eller iPad?

Ja. Du kan få adgang til Kao Salon Partner fra en mobil enhed ved at bruge en standard internet browser.

Hvordan kan jeg ændre mit password til Kao Salon Partner?

Gå til "Min konto" og vælg "Skift password" for at ændre password. Venligst kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål.

Hvorfor kan jeg ikke bestille eller downloade alle produkter i portalen?

Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig

Hvad gør jeg, hvis mine produkter er beskadiget?

Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig. .

Hvordan beregnes fragten?
Fragt er gratis for ordrer over kr. 1.000. Vi opkræver fragt for ordrer under kr. 1.000.
Kan jeg afgive min ordre express?
Vi opfordrer til regelmæssig genopfyldning på basis af brugen af produkter i din salon, da vi for øjeblikket udelukkende tilbyder standardforsendelse.
Har jeg adgang til hjemmesiden fra min mobiltelefon eller iPad?

Ja. Du kan få adgang til Kao Salon Partner fra en mobil enhed ved at bruge en standard internet browser.

Hvorfor kan jeg ikke bestille eller downloade alle produkter i portalen?

Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig.

Hvordan annullerer jeg min ordre eller laver ændringer?

Venligst kontakt kundeservice og oplys dit ordrenummer. Vi hjælper gerne med mulige løsninger.

Den vare, jeg bestilte, er ikke på lager. Hvorfor er den så på hjemmesiden?

Vi ønsker, at du kan se alle produkter og giver dig mulighed for at få besked, når et ønsket produkt er på lager igen. Klik venligst på "Giv besked", og du vil få besked, når produktet er på lager igen.

Hvordan bestiller jeg prøver?

Venligst kontakt din salgsrepræsentant, som vi hjælpe dig med at bestille prøver.

Hvad gør jeg, hvis mine produkter er beskadiget?

Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig.

Jeg har problemer med at få adgang til check out. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har problemer med at få adgang til check out eller andre områder af Kao Salon Partner, bedes du venligst kontakte kundeservice for at få hjælp.
Hvordan afgiver jeg en ordre?

Det er nemt at afgive en ordre hos Kao. Log ind og se vores sortiment. Når du har fundet det produkt, du ønsker, lægger du det i kurven ved at klikke på det lille ikon med indkøbskurven. Du kan enten fortsætte med at shoppe eller klikke på indkøbskurven i øverste højre hjørne, hvis du er færdig med at shoppe.

Kan jeg afgive en ordre via telefonen?

Yes, we are happy to help you place your order. Please contact Customer Service for assistance.

Hvorfor skal jeg bruge et credit card for at checke ud (gælder kun CC kunder)?

Betalingsmuligheder er knyttet til dine betalingsbetingelser. Kontakt venligst kundeservice, hvis du har spørgsmål til dine betalingsmuligheder.

Kan jeg ændre noget i min indkøbskurv?
Ja, klik på indkøbskurven øverst på siden, og du kan se de produkter, der er i kurven indtil videre. Brug + tasten for at øge antallet af dine produkter eller - tasten, hvis du har valgt for mange. Hvis du ønsker helt at fjerne en vare, skal du klikke på x tasten.
Kan jeg afgive en ordre med levering til en anden adresse?

Nej, du kan kun afgive en ordre til "leveringsadressen", der er tilknyttet din konto.

Hvordan kan jeg foretage ændringer i min ordre?

Beklager, men når du først har afgivet din ordre, kan vi ikke lave ændringer i den.

Kan jeg betale med check?

Checks er ikke gældende betalingsmiddel for varer købt i Kao Salon Partner. Kontakt venligst din salgsrepræsentant for andre muligheder.

Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du har mulighed for at betale med credit card, når du checker ud samt vælge andre betalingsmuligheder knyttet til din konto, og disse vil være synlige ved check out.
Jeg mener, at jeg havde adgang til en promotion, men hvorfor er den ikke i min kurv?
Kontakt venligst kundeservice, og vi hjælper gerne med at se på de pågældende produkter og promotions.
Hvordan bruger jeg en rabatkode?

Når du har fundet alle de produkter, du ønsker, klikker du på "indkøbskurv" og under listen med dine produkter, vil du se ordet "Rabatkode". Indtast rabatkoden og klik på ANVEND. Hvis koden ikke virker, skal du checke, at du ikke forsøger at bruge mere end ét tilbud, og at ingen af dine valgte produkter er på din "eksklusionsliste". Hvis du har problemer med at indtaste din kode, kan du kontakte kundeservice, som gerne hjælper dig.

When will I receive my refund?

Your refund should be returned to your account within 5 working days and we'll send you an email to let you know it's on its way. If you don't receive your refund and it's been 10 working days since you received our email, then you'll need to contact our Customer Service team through your account.

Hvordan laver jeg en returforsendelse?

Hvis du har en returforsendelse vedr. et Kao Salon Partner køb, bedes du venligst kontakte kundeservice, der gerne hjælper.

Kan alle jeres produkter sendes til alle lande?

Forsendelse af ordrer er begrænset til områder knyttet til din konto. Begrænsningerne følger lokale regler og restriktioner.

Hvordan ved jeg, at alle mine varer er afsendt?

Så snart vi har afsendt din ordre, modtager du en mail fra os, der bekræfter, at ordren er på vej.

Kan jeg afgive min ordre express?

Vi opfordrer til regelmæssig genopfyldning på basis af brugen af produkter i din salon, da vi for øjeblikket udelukkende tilbyder standardforsendelse.

Hvor kan jeg se min ordrehistorik hos Kao Salon Partner?

Du kan se alle dine tidligere ordrer hos Kao Salon Partner, når du logger på og går til "Min konto" -> "Ordrehistorik". Kontakt venligst kundeservice for yderligere .

Hvor kan jeg se status på min Kao Salon Partner ordre?

I "Din konto" kan du nemt holde øje med alle dine Kao Salon Partner ordrer. Når du er logget ind, går du til Min Konto -> Ordrehistorik. Her kan du se, om din ordre er ved at blive behandlet (lastbil-ikon) eller afsendt (klik på "flueben-ikonet, og du kan se flere ordredetaljer). Du modtager en ordrebekræftelse på mail og senere en mail med besked om afsendelse.

Kan jeg afgive min ordre express?

Vi opfordrer til regelmæssig genopfyldning på basis af brugen af produkter i din salon, da vi for øjeblikket udelukkende tilbyder standardforsendelse.

Hvordan kan jeg tracke min ordre?
Hvis du ønsker at vide, hvor langt din ordre er, bedes du venligst kontakte kundeservice.
Hvad er Kao Salon Partner?

Kao Salon Partner er en kundeservice portal, der tilbyder dig alt, du behøver på ét sted fra online bestillinger til marketing & education support, som gør dit liv nemmere og støtter dig i din daglige forretning.

Hvad er Kao's Fortrolighedspolitik?

Se venligst vores Fortrolighedspolitik, nederst på siden.

Hvordan kan jeg afgive en identisk ordre uden at skulle søge efter produkterne igen?
Du kan nemt genbestille en tidligere afgivet ordre ved at gå til Min Konto -> Ordrehistorik og klikke på "GENBESTIL", der ses ud for hver enkelt ordre. Alle produkter på lager vil blive tilføjet indkøbskurven. Bemærk: hvis en tidligere ordre indeholdt et særligt tilbud, skal disse produkter genvælges for, at du kan være sikker på, at de er på lager.
Hvordan opbevares kontrakten?
Kontrakten med vores generelle betingelser og faktura med dine ordredetaljer opbevares hos os. Ifølge ordreproceduren vil en ordrebekræftelse med relevant information om ordren og levering blive sendt til mailadressen opgivet ved afgivelse af ordren. Ordrebekræftelsen indeholder også link til vores gældende generelle betingelser. Du kan ved at klikke på linket åbne filen med de generelle betingelser, gennemse den og – hvis du ønsker det – printe filen som en PDF fil.
Hvilket sprog er anvendt i kontrakten?
Sproget i kontrakten er dansk.