text.skipToContent text.skipToNavigation

FAQ

Hvad gør jeg, hvis mine produkter er beskadiget?

Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig. .

Kan jeg afgive min ordre express?
Vi opfordrer til regelmæssig genopfyldning på basis af brugen af produkter i din salon, da vi for øjeblikket udelukkende tilbyder standardforsendelse.
Hvordan kan jeg foretage ændringer i min ordre?

Beklager, men når du først har afgivet din ordre, kan vi ikke lave ændringer i den.

Hvordan bestiller jeg prøver?

Venligst kontakt din salgsrepræsentant, som vi hjælpe dig med at bestille prøver.

Er mine personlige oplysninger sikre, hvis jeg opretter en konto?

Du kan være forvisset om, at det er sikkert at handle med Kao. Vi opfylder databeskyttelsesloven, og vi er opmærksomme på at opbevare dine oplysninger sikkert. For yderligere information, bedes du gå til Fortrolighedspolitikken.

Er mine oplysninger sikre, når jeg opretter en konto?

Vi overholder fuldt ud databeskyttelsesforordningen og bestræber os på at opbevare dine oplysninger sikkert. Hvis du ønsker flere oplysninger, bedes du klikke på Fortrolighedspolitikken, nederst på hjemmesiden.

Hvordan ændrer jeg i mine kontooplysninger (f.eks. password / adresse)?
Du kan ændre dit password eller anmode om ændring af din adresse ved at logge ind, gå til "Min konto" og vælge det punkt på menuen, du ønsker at ændre. Hvis du ønsker at ændre din adresse, sendes din anmodning til kundeservice, som vil foretage og bekræfte ændringen. Bemærk: Ændringer vil være gældende for fremtidige ordrer.
Gælder mine nuværende betingelser i Kao Salon Partner?

Dine nuværende betingelser gælder også for Kao Salon Partner online bestillinger. Hvis du har spørgsmål til dine betingelser, bedes du kontakte din salgsrepræsentant. Brugerbetingelser for Kao Salon Partner kan ses nederst på siden.

Hvordan ved jeg, at mine varer er blevet afsendt?

Så snart vi har afsendt din ordre, vil du modtage en mail fra os med en ordrebekræftelse samt vejledning i, hvordan du kan følge leveringen af dine varer.

Hvordan kan jeg ændre mit password til Kao Salon Partner?

Gå til "Min konto" og vælg "Skift password" for at ændre password. Venligst kontakt kundeservice, hvis du har spørgsmål.

Hvad er Kao's Fortrolighedspolitik?

Se venligst vores Fortrolighedspolitik, nederst på siden.

Hvordan kan jeg afgive en identisk ordre uden at skulle søge efter produkterne igen?
Du kan nemt genbestille en tidligere afgivet ordre ved at gå til Min Konto -> Ordrehistorik og klikke på "GENBESTIL", der ses ud for hver enkelt ordre. Alle produkter på lager vil blive tilføjet indkøbskurven. Bemærk: hvis en tidligere ordre indeholdt et særligt tilbud, skal disse produkter genvælges for, at du kan være sikker på, at de er på lager.
Hvad er Kao Salon Partner?

Kao Salon Partner er en kundeservice portal, der tilbyder dig alt, du behøver på ét sted fra online bestillinger til marketing & education support, som gør dit liv nemmere og støtter dig i din daglige forretning.

Hvorfor kan jeg ikke bestille eller downloade alle produkter i portalen?

Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig

Hvor er min ordre?

Din konto viser alle tidligere ordrer afgivet i Kao Salon Partner webshop og status på disse. Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du skal bruge, kan du klikke på "Besked" og kontakte kundeservice eller din salgsrepræsentant.

Can you ship all your products to all countries?

We can't deliver the below products because of customs restrictions within certain countries where they are seen as hazardous because of their alcohol content:

  • Room sprays
  • Deodorants/body sprays
Here's a list of the destinations we can send these items:
  • Andorra
  • Austria
  • Belgium
  • Canada
  • Czech Republic
....

Can I split my order onto multiple credit cards?

Yes! You may use multiple credit cards to complete your purchase.

How do I order samples?

Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.

Can I pay by check?

Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.

Hvordan beregnes fragten?
Fragt er gratis for ordrer over kr. 1.800. Vi opkræver fragt for ordrer under kr. 1.800.
Hvordan kan jeg tracke min ordre?
Hvis du ønsker at vide, hvor langt din ordre er, bedes du venligst kontakte kundeservice.
Har jeg adgang til hjemmesiden fra min mobiltelefon eller iPad?

Ja. Du kan få adgang til Kao Salon Partner fra en mobil enhed ved at bruge en standard internet browser.

Hvorfor kan jeg ikke bestille eller downloade alle produkter i portalen?

Vi beklager, at du har oplevet, at det er vanskeligt at bestille de ønskede produkter. Kontakt venligst kundeservice, som gerne hjælper dig.

Hvor kan jeg se status på min Kao Salon Partner ordre?

I "Din konto" kan du nemt holde øje med alle dine Kao Salon Partner ordrer. Når du er logget ind, går du til Min Konto -> Ordrehistorik. Her kan du se, om din ordre er ved at blive behandlet (lastbil-ikon) eller afsendt (klik på "flueben-ikonet, og du kan se flere ordredetaljer). Du modtager en ordrebekræftelse på mail og senere en mail med besked om afsendelse.

Hvordan annullerer jeg min ordre eller laver ændringer?

Venligst kontakt kundeservice og oplys dit ordrenummer. Vi hjælper gerne med mulige løsninger.

Den vare, jeg bestilte, er ikke på lager. Hvorfor er den så på hjemmesiden?

Vi ønsker, at du kan se alle produkter og giver dig mulighed for at få besked, når et ønsket produkt er på lager igen. Klik venligst på "Giv besked", og du vil få besked, når produktet er på lager igen.

Hvad gør jeg, hvis mine produkter er beskadiget?

Vi bestræber os på at levere produkter af høj kvalitet til alle vore kunder. Kontakt venligst kundeservice og oplys ordrenummer, og vi vil med glæde hjælpe dig.

Jeg har problemer med at få adgang til check out. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har problemer med at få adgang til check out eller andre områder af Kao Salon Partner, bedes du venligst kontakte kundeservice for at få hjælp.
Hvordan afgiver jeg en ordre?

Det er nemt at afgive en ordre hos Kao. Log ind og se vores sortiment. Når du har fundet det produkt, du ønsker, lægger du det i kurven ved at klikke på det lille ikon med indkøbskurven. Du kan enten fortsætte med at shoppe eller klikke på indkøbskurven i øverste højre hjørne, hvis du er færdig med at shoppe.

Kan jeg afgive en ordre via telefonen?

Yes, we are happy to help you place your order. Please contact Customer Service for assistance.

Can I place an order to a different address?

Unfortuanely no customer is allowed to place an order to a different address.

Hvorfor skal jeg bruge et credit card for at checke ud (gælder kun CC kunder)?

Betalingsmuligheder er knyttet til dine betalingsbetingelser. Kontakt venligst kundeservice, hvis du har spørgsmål til dine betalingsmuligheder.

Hvor er min ordre?

Din konto viser alle tidligere ordrer afgivet i Kao Salon Partner webshop og status på disse. Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du skal bruge, kan du klikke på "Besked" og kontakte kundeservice eller din salgsrepræsentant.

Kan jeg afgive en ordre med levering til en anden adresse?

Nej, du kan kun afgive en ordre til "leveringsadressen", der er tilknyttet din konto.

How will the contract be stored?
The text of the contract in the form of our general terms and conditions and the invoice with your order details is stored by us. Following the order process, an order confirmation with the corresponding information about our order as well as shipping information will be sent to the e-mail address provided during the order process. This order confirmation also contains a link to our valid general terms and conditions. The general terms and conditions can by clicking on the link be opened, viewed and – if desired – be printed on paper or as PDF.
What is the contractual language?
The contractual language is the default national language. (English)
Hvordan kan jeg deaktivere min konto?

Du kan bede om deaktivering af din konto i “Min konto”. Gå dertil og klik på linket “Deaktiver konto” i kontooversigten. Du kan tilføje alle relevante detaljer, der er nødvendige for deaktiveringen. Efter afsendelse vil din anmodning gå til Kundeservice, og vi vil tage kontakt for at bekræfte deaktiveringen eller informere om næste trin.